Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Bloggggggging …

Λένε ότι οι υπολογιστές πήγαν τον κόσμο ένα βήμα μπροστά. Το πιστεύω αυτό. Ο κόσμος έγινε μικρότερος με το internet, το email, το face book, το twitter και όλα τα «παρελκόμενα εργαλεία». Και αυτό το πιστεύω. Το blogging κατέκτησε τον κόσμο και έδωσε φωνή σε εκατομμύρια χρήστες που νομίζουν (σαν και εμένα!) ότι κάτι έχουν να πουν, να διηγηθούν, να μοιραστούν με τον κόσμο. Και αυτό καλό είναι.

Το κακό ξεκινά από εκεί και μετά. Από τη διαχείριση που θα γίνει στο εργαλείο που έχουμε στα χέρια μας. Στη συνέχεια, το χάος στη πληροφορία που δημιουργεί το μέσο που έχουμε. Τι να κρατήσεις και τι να πετάξεις. Αναρωτιέμαι μερικές φορές: «σε τι μας βοηθά τόσος όγκος πληροφοριών και απαντώ, σε τίποτα». Μας αποπροσανατολίζει και μας φυραίνει το μυαλό – και αυτό το πιστεύω. Για να τριτώσει το κακό, το χειρότερο όλων κατά τη γνώμη μου - είμαστε αιχμάλωτοι όλοι οι «διασυνδεδεμένοι» στα κέφια μερικών εταιρειών. Για σκεφτείτε τι θα γίνει στο κόσμο αν η Google κατεβάσει τον διακόπτη του BlogSpot!. Αν ξαφνικά χάσουμε το web. Δεν θα έχουμε στον κόσμο μαζικές αυτοκτονίες; Δεν θα πάθετε κατάθλιψη εκατομμύρια χρήστες; Εσείς, όχι εγώ – γιατί το έχω «μελετήσει το θέμα» και δεν το παίρνω πολύ στα σοβαρά.

Και επειδή μου δίνεται το βήμα από το ρεπορτάζ (μην πιάσω μικρόφωνο εγώ!), ευκαιρία να πω σε φίλους και φίλες που μου ζητάνε «να γίνουμε φίλοι» στο face book – και βρίσκονται στην αναμονή περίπου 800 χρήστες – «σας ευχαριστώ πολύ που με τιμάτε με τις επιλογές σας, αν όμως θέλετε να γίνετε φίλοι μου, ελάτε τα καλοκαίρια στον Σχοινιά και τον χειμώνα στην Αρκαδία, στον φυσικό μου χώρο. Το διαδίκτυο – παρ’ ότι είμαι από τους παλιούς στο άθλημα, δεν το πολυεκτιμώ, συγχωράτε με.

Και για να κλείσω με κάτι καλό: «κάψτε τους υπολογιστές και βγείτε στους δρόμους, στα πάρκα, στις πλατείες, στις ατέλειωτες παραλίες, ερωτευθείτε, ανταλλάξτε απόψεις, τσακωθείτε, πηγαίνετε στα βουνά και περπατήστε, ξαπλώστε στο παχύ χορτάρι και πάρτε δύναμη, ζήστε την κάθε στιγμή σε αληθινό περιβάλλον, και αφού τα κάνετε όλα αυτά, στείλτε μου email με τις εντυπώσεις σας ή ανεβάστε στη μπλογκόσφαιρα τις μύχιες σκέψεις σας, το ίδιο θα κάνω κι εγώ!».

=========================================

Δημοσιεύτηκε στο ένθετο περιοδικό «Κυνήγι» του Ελεύθερου Τύπου την Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010