Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Νέα Ρυθμιστική για το κυνήγι ...

Καλοκαίρι είναι και είπαμε να αραιώσουμε την παρουσία μας στην ενημέρωση! αλλά δεν μας αφήνουν οι δαίμονες!. Όλοι περίμεναν τάχα μου με αγωνία τη νέα ρυθμιστική για το κυνήγι και δεν τους κόλλαγε ύπνος!. Το ίδιο κι εγώ. Στη παραλία ήμουν και ο ιδρώτας έτρεχε ποτάμι από το άγχος. Από τη στεναχώρια μου το ‘ριξα στα κοκτέιλ και στους φρέντο εσπρέσο, στα εμφιαλωμένα νερά από Πίνδο μέχρι και Κρήτη των 0,50 λεπτών, στα δροσερά ντους και στις καλαμωτές ομπρέλες που σαφώς είναι καλύτερες από τις υφασμάτινες και κάνουν καλύτερη σκιά, είναι και οικολογικές.

Η καλή μου λόγω φόρτου εργασίας δεν συμμετείχε στα δικά μου άγχη! μερικές φορές. Ε! αυτές οι φορές ήσαν πραγματικά βασανιστικές……. στη παραλία. Όταν όμως ήταν μαζί μου, έπαιρνε με τρόπο μαγικό το άγχος μου και το μετέτρεπε σε χαρά. Η δύναμη της γυναίκας!

Στη χαρά λοιπόν, προσπαθούσα να εξηγήσω με τρόπο λογικό τη νέα ρυθμιστική αλλά και τις αντιδράσεις που αυτή έφερε. Και δεν μπορούσα και το έριχνα πάλι στους παγωμένους εσπρέσο και στα νερά με τα πολλά ανιόντα και κατιόντα.

Έξαλλοι λοιπόν οι της Κ.Σ.Ε. με τη νέα ρυθμιστική, έξαλλοι και οι οικολόγοι πράσινοι του Τρεμώ, έξαλλος κι εγώ που είναι έξαλλοι οι άλλοι, ταραγμένη και η θάλασσα αναμένοντας την αποψινή πανσέληνο. Αναρωτιέμαι πόση ταραχή (!!) μας έφερε αυτές τις ημέρες η νέα ρυθμιστική και αν αξίζει τον κόπο να ασχολούμαστε τόσο μαζί της.

Αξίζει ή όχι, τις καλαμωτές ομπρέλες δεν ήλθε ακόμα ο καιρός να τις αφήσουμε.

--------------------------------------------------------------------

Η φωτό είναι από την αναμονή για την πανσέληνο.