Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2007

Στο Γκάζι ο δρόμος αλλάζει...

«Στο Γκάζι ο δρόμος αλλάζει» Το άκουσα πριν από δυό χρόνια από φίλη μου καλή, που μέσα στα τόσα παλαβά! που την διακρίνουν, μου μίλησε με ενθουσιασμό για όσα συνέβαιναν και συμβαίνουν εκεί. Ήξερε το νούμερο ότι αυτά δεν με άφηναν αδιάφορο. Εθελοντισμός! Όπως στην Ολυμπιάδα? Την είχα ρωτήσει. Τότε, που αυτή ήταν με την παρέα του Ντομινίκ, κι εγώ σαν εθελοντής φωτογράφος, προτίμησα τα βυζιά της τότε καλής μου, από το να μεταφέρω τα φίλμς στους επαγγελματίες του είδους.

Όχι, ήταν εντελώς διαφορετικά τα πράγματα. Κάπως έτσι γνώρισα τους «Δρόμους ζωής», το bazaar, την Τίνα (Magika de spell – όνομα κι αυτό!!). Ένας κόσμος διαφορετικός αναδύθηκε μπροστά στα μάτια μου.

Η αλήθεια είναι πως ενώ είχα δηλώσει πέρυσι εθελοντής, η βοήθειά μου ήταν μηδενική. Φέτος ήταν κάτω του μηδενός. Πως τα καταφέρνω και δεν είμαι συνεπής σε πράγματα που μου αρέσουν, θα μου το εξηγήσουν οι ειδήμονες.

ΟΙ Δρόμοι ζωής, πέρα από αυτό που προσφέρουν στην περιοχή γύρω από το Γκάζι, είναι ένα αλισβερίσι αισθημάτων για μεγάλα παιδιά. Τουλάχιστον έτσι κάπως το αντιλαμβάνομαι. Η επαφή με το διαφορετικό, η προσφορά ψυχής, δημιουργούν ένα κλίμα καθαρό – σαν του βοριά το πέρασμα. Το κέρδος αυτό είναι, τεράστιο σε μέγεθος.

Ευχαριστώ την Ντίνα και την Αμαλία για την κατανόηση…
Ευχαριστώ τον Αθήναιο γενικώς!!
Ευχαριστώ την Τίνα που αν και είχα καταναλώσει σκορδαλιά, δέχτηκε το φιλί μου!!

Συνεχίστε…….. του χρόνου υπόσχομαι να βοηθήσω πραγματικά.

Προς Αθήναιο: αυτή η τύπισσα με τα μαύρα μαλλιά και τα καταπληκτικά πράσινα μάτια, ποιο blog έχει? Μας σύστησες, δεν συγκράτησα το blog της όμως γιατί χάθηκα στην ματιά της!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: