Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Μιλτιάδης Λύτρας - υποψήφιος Δήμαρχος Γορτυνίας

Ο Μιλτιάδης Λύτρας κατάγεται από το Σταυροδρόμι Γορτυνίας


Ο λόγος του:
Δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να χωρέσει σε δυο σελίδες τη Δύναμη της ψυχής του για τον τόπο του και την αγωνία του γι’ αυτόν. Νιώσε Πατριώτη μου, την δύναμη της πίστης μου πως δεν υπάρχουν χαμένα τρένα για τον τόπο μας. Νιώσε την δύναμη που πηγάζει από την τεχνογνωσία μου και τους άξιους ανθρώπους που στελεχώνουν την κίνησή μας. Θα διεκδικήσουμε σε όλους τους φορείς και σε όλες τις εξουσίες αυτό που ανήκει στον τόπο μας. Από την Επανάσταση μέχρι σήμερα. Από την Ανατολή μέχρι τη Δύση του ήλιου. Στα καφενεία, τα μικρομάγαζα, τις βιοτεχνίες και τις επιχειρήσεις της επαρχίας μας. Στα δικά μου αυτιά βουίζει η αγωνία κάθε ενός μας για την Γορτυνία μας. Γίνε ένα μαζί μας πατριώτη. Θέλω να γράψω εδώ κάθε ένα χωριό του Δήμου μας. Ανατριχιάζω πατριώτη. Είναι η γη των προγόνων μας! Είναι η Δική μας γη. Δεν θέλω να την αφήσουμε άλλο στο δρόμο της παρακμής. Στα παιδιά και στα εγγόνια μας η Γορτυνία θέλω να είναι το ίδιο όμορφη μα πολύ πιο προκομμένη. Θέλω μαζί σου να γίνω πιο απαιτητικός. Θα ανταμώσουμε σύντομα.

Έλα μαζί μας πατριώτη. Έλα στο συνδυασμό μας. Επικοινώνησε μαζί μας. Ψήφισε μας. Να είσαι σίγουρος πως δεν θα σε απογοητεύσουμε. Σαν Δήμαρχος η Πόρτα μου θα είναι πάντα ανοικτή. Και στην καρδιά μου και στο μυαλό μου και στην ψυχή μου που σμιλεύτηκε στα άγια χώματα της Γορτυνίας ένα μόνο δεν μπορώ να κρύψω. Είμαι Γορτύνιος και είμαι Περήφανος γι’ αυτό. Όπως και συ. Θέλω να με στηρίξεις. Μην ακούσεις κανέναν για το ποιος είμαι. Θέλω να σχηματίσεις εσύ τη δική σου γνώμη αφού συναντηθούμε. Καλή αντάμωση!


Δρ. Μιλτιάδης Δ. Λύτρας


===========================================
Περισσότερα για τον Μιλτιάδη Λύτρα και το πρόγραμμα του, διαβάστε στην ιστοσελίδα του.